IMA
Voortzetting groei en internationale expansie voor IMA.
IMA (voorheen Influencer Marketing Agency) is een full-service agency dat merken helpt om de juiste doelgroepen te activeren via een netwerk van 15.000 wereldwijde bloggers en vloggers. Millenials blijken nauwelijks nog televisie te kijken en magazines te lezen. Marketeers zoeken daarom naar nieuwe manieren om ze te bereiken.
Oprichtsters Maddie Raedts en Emilie Tabor zijn in 2012 in dit gat gesprongen en verzorgen inmiddels wereldwijd de influencer marketing voor prachtige merken, zoals Tommy Hilfiger, Samsung, Farfetch en Hema. In 2017 zijn ze opgenomen in de toonaangevende Forbes-lijst “30 under 30” van meest invloedrijke mensen.
In 2017 hebben de oprichtsters, samen met managing director Anneke Schogt en Karmijn, IMA geheel gekocht van een groep investeerders. In 2019 is IMA samengegaan met MediaMonks en heeft Karmijn haar aandelen verkocht.
Investering: augustus 2017