IMA

Voortzetting groei en internationale expansie voor IMA.

IMA (voorheen Influencer Marketing Agency) is een full-service agency dat merken helpt om de juiste doelgroepen te activeren via een netwerk van 15.000 wereldwijde bloggers en vloggers. Millenials blijken nauwelijks nog televisie te kijken en magazines te lezen. Marketeers zoeken daarom naar nieuwe manieren om ze te bereiken.

Oprichtsters Maddie Raedts en Emilie Tabor zijn in 2012 in dit gat gesprongen en verzorgen inmiddels wereldwijd de influencer marketing voor prachtige merken, zoals Tommy Hilfiger, Samsung, Farfetch en Hema. In 2017 zijn ze opgenomen in de toonaangevende Forbes-lijst “30 under 30” van meest invloedrijke mensen.

In 2017 hebben de oprichtsters, samen met managing director Anneke Schogt en Karmijn, IMA geheel gekocht van een groep investeerders. In 2019 is IMA samengegaan met MediaMonks en heeft Karmijn haar aandelen verkocht.

Investering: augustus 2017

IMA
Anneke Schogt
Managing Director IMA

Anneke Schogt

“Wij denken dat Karmijn een goede match vormt met IMA omdat Karmijn als investeerder niet alleen gelooft in cijfers, maar oprecht gelooft in ondernemingen die zich onderscheiden met aspecten als divers leiderschap, creativiteit en persoonlijke ontwikkeling.”

anneke@imagency.com

Niels Molewijk
Investment Manager Karmijn

Niels Molewijk

“IMA is een prachtig voorbeeld van een koploper in een nieuwe markt. De passie en kunde van het management maakten dat we deze management buy-out graag wilden financieren.”

Pin
IMA
Prinsengracht 581
1016 HT Amsterdam
+31(0)20 450 1089
www.imagency.com

Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan onze privacy policy.